Allmäntandvård och Willys

4/12-06

Min dag började sådär idag, jag gick upp klockan 7 för jag trodde att jag började klockan 9 men när jag kom till skolan visade det sig att jag började klockan 10. Det var egentligen bra, då kunde jag sitta och ta ut åhörarkopior i lugn och ro.

Idag var det inte alls roligt i skolan. Vi hade "allmäntandvård", alltså mötet med patienter. Kvinnan som föreläste sa saker som man redan vet. Om man inte är dum i huvudet vet man hur man behandlar andra människor! Är det de man ska lära sig på högskolan?

Efter skolan drog jag, Jessica och Anna till willys!
Anna shoppade loss, hon slängde bara ner varor i vagnen! Hon kommer inte behöva handla på länge, smart Anna!
Jag handlade också en hel del, det är skönt att komma hem och inte behöva gå och handla direkt.

När jag kom hem till lägenheten hade de bytt lås..det var verkligen tur att jag kom tillbaka till Falun igår så jag fick min nyckel. Jag är inte säker på att min room-mate skulle öppna om jag hade ringt på. När jag ringde på dörren en gång förut öppnade hon inte "lite konstigt,jag vet". en annan konstig sak hon gör, eller inte gör är att svara i hemtelefonen när den ringer.

Nu börjar "helt hysteriskt" igen!
Kram hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken knaaaas du bor med! haha

2006-12-05 @ 09:15:31
URL: http://jompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0