Middag hos Sadia

Efter en lång dag  skolan med fnissanfall och trötta ögon åkte nästan alla i klassen hem till Sadia. Hon kommer från Pakistan och bjöd oss på super god mat!  Och det var så mycket mat också! Det var verkligen trevligt att träffa alla utanför skolan och man kunde sitta och prata och skratta i en avslappnad miljö. Sadia lärde oss också dansa och det var verkligen roligt att se när alla stod och försökte dansa, många skratt. Tack för ikväll Sadia!

Jag tror att jag ska åka hem imorgon till Nynäs och därmed börjar mitt jullov!! hihihihi!
Jag måste också plugga såklart, har ju tenta direkt efter lovet.
Nä, nu måste jag skriva lite på a-uppsatsen så att jag kan åka hem imorgon!
Ville bara berätta om en underbar kväll med roliga människor och god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0