Plugghelgen börjar lida åt sitt slut

10/12-06

Nu sitter jag i min säng här i Nynäs med en söt katt som fått stryk i en catfight i natt. Jag ska återvända till Falun nu ikväll, tycker att det är så tråkigt att behöva åka från min Tindra, men hon klarar sig. Rebecca kommer ju och matar henne varje dag och tar bort kattbajs som placerats ut av en missnöjd katt..TINDRA!! men hon är ju så söt så hon kommer undan med det:)
Jag har praktiskt taget pluggat hela helgen, vilket är bra, så jag inte behöver skriva på A-uppsatsen på jullovet. Är nästan klar med det jag skulle skriva om. Jag skulle ju aldrig pluggat såhär om Fred vart hemma så på ett sätt är det bra att han är i Tobago.

I fredags satt jag och tittade på något tv program då min mobil gjorde ett sms ljud, jag tittade såklart och såg att det var en leveransraport, mitt sms hade kommit fram till Fred! En stund efter det fick jag ett meddelande från Fred som skrev att han försökt ringa men att det inte gått..så jag testade om jag kunde komma fram till Tobago..och efter några väldigt konstiga ton signaler svarade min älskling!
Det var skönt att prata med honom, jag behövde verkligen det.

I natt åkte ju den förste svensken upp i rymden och efter flera timmars pluggande följde jag starten..roligt liv jag verkar leva nu va?

Nä,nu ska jag byta kläder och sedan påbörja min resa till Falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0