Skallens ben, nerver och kärl

Åhhhh!

Jag har suttit och pluggat hela dagen och det känns inte som om något har satt sig i skallen! Det känns inte alls bra.
Imorgon ska jag också plugga hela dagen men man vill ju göra något annat än att sitta inne och plugga. Idag har jag inte ens varit utanför dörren.
Det ska bli skönt att åka hem efter tentan på fredag. Det är tydligen marknad i helgen, det kan nog bli mysigt.
Igår åkte Fred iväg, det känns så konstigt att man inte kan prata varje dag. Jag höll på att ringa honom idag men kom sedan på att det inte går. Jag skickade ett mess också, men det gick inte heller. Det känns tungt idag och jag skulle verkligen vilja prata med honom.

igår ringde Jenny och vi "eller mest jag" pratade en bra stund. Jag tycker att det är så skönt att man är så bra vänner att man inte behöver höras varje dag men då man gör det är allt som det alltid har varit. Det är verkligen fint med gamla vänner som man vet vart man har.

Jag har fortfarande magsmärtor, vilket troligtvis är magkatarr. Jag förstår inte hur jag kan få det nu, jag känner mig inte alls stressad, det måste vara något undermedvetet. Jag vet inte.

Jag ser fram emot julen och då ska jag verkligen försöka ta det lugnt, så att jag kan bli av med magsmärtorna.

Nä, nu kallar os frontale, v.jugularis, n.trigeminus och m.masseter!
Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0