Back in Falun

Tindra har ju varit borta så jag ordnade så att jag kunde åka hem i fredags och leta efter henne.
Jag har mått jätte dåligt över att hon varit borta. I lördags hittade jag henne uppe på ett berg, hon bara satt där och svarade då jag ropade. Hon brukar alltid komma när man ropar. Skumt. När vi kom in så gav jag och Fred henne mat och hon åt som en gris. Hon hade ju inte ätit något sen måndagen. Sen har hon bara sovit och sovit, min lilla bebis! Man kan ju undra över vad hon haft för sig och varför hon inte kom när vi ropade, men det lär vi aldrig få veta. Hon tiger ju som muren den där damen!

Jag har förövrigt inte borstat tänderna sedan i fredags, vi ska kolla plackindex på varandra. Det är väldigt psykiskt påfrestande må jag säga. Man känner lagret på tänderna och vill inte göra något annat än att borta tänderna med rikligt med tandkräm! Men jag får så snällt vänta till tisdag. Jag känner mig så äcklig...

Jag ska lägga mig i sängen och titta klart på "scrubs" och sen ska jag sussa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att ni hittade Tindra! Guud så orolig jag själv hade blivit!

2007-02-05 @ 13:00:20
URL: http://jompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0