Lever ett händelserikt liv just nu

Jaha, jag tar tyckte att det var dax att uppdatera min blogg.
Jag sitter här i Hannas och Kajsas lägenhet, känns lite skumt med tanke på att jag inte får tag i dem och jag vet inte om de vet att jag flyttat in. Det gick väldigt fort att flytta, tog högst tre timmar skulle jag tro och då åt vi lunch "jag och Jessica" också. Jessica har inte kunnat flyttat sin säng så hon ska sova i sitt gamla rum tills onsdag tror jag.

Jag kom till Falun i fredags, hade ju metodövningar. Vi tränade scaling på våra gubbar och jag kände redan dagen efter att jag hade träningsvärk i högerarmen. Vadå otränad!

I måndags förra veckan åkte jag hem och överasskade min älskling.
På tisdagen skulle jag egentlingen skrivit på hemtentan men jag kunde inte förmå mig att sätta mig ner och börja. Ovanligt va? Jag gick till Konsum och pratade med chefen om sommarjobb och sen tog jag en promenad till farmor och satt där och pratade och fikade i några timmar.
På onsdagen vaknade jag när Fred gick upp och började skriva på min hemtenta. Jag var riktigt produktiv och satt och skrev från 5-12. Jag visste inte riktigt hur jag skulle börja och hur jag skulle lägga upp tentan så det gick segt i början men sedan flöt det bara på. Vid 12 kom mamma och hade lunch med sig "tack mamma" och vi åt tillsammans och pratade, ja ni förstår. Vid 16 satt jag mig och skrev lite till på tentan, för jag vet ju att jag inte vill plugga när Fred är hemma. Jag vill ju träffa honom så mycket som möjligt.
På torsdagen vaknade jag av Tindra som gick och mjauade. Jag tyckte lite synd om henne för hon hade inte den blekaste aning att hon skulle till doktorn. Jag gick från mig till djursjukhuset och då var Tindra snäll och låg relativt stilla. Men däremot när vi skulle hem så brottades hon som en galning med sin skärm. Hon var riktigt arg men väldigt söt!
På fredagen gick jag upp tidigt och åkte mot Falun, tog 6:07 tåget från Nynäs. Jag skrev lite till på tentan och sedan skickade jag iväg den till läraren. Skönt att bli av med.
Ja, det är väl det som har hänt.

Nu kom Kajsa hem så nu ska jag vara lite social!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hallo!!!
Vad sker? har inte sett dej på msn på ett bra tag! vi får ta å höras. pusskram

2007-03-20 @ 21:18:53
URL: http://juckylane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0