Min helg i Falun


Nu sitter jag här igen så vad har hänt sen sist?
Jo, igår hade jag metodövningar 9-16. Det var ok fast man var tvungen att gå upp tidigt på en lördag.
Marie kollade mig i munnen och sen efter lunch så började vi scaila på våra gubbar, det gick sådär.

På kvällen var det middag hos Kajsa, tacos och äppelpaj, mums!
Jag var nog inte så rolig, kändes som om jag började få magkatarr igen. Hade rätt ont men trevligt hade jag.

Här är lite bilder från helgen.

138496-10


På kvällen igår var det lite middag/party hos Kajsa

Helgen 


Anna och Jessica dricker för fullt


138496-8

Partystämmningen är i full gång.
Kajsa partar till det med att diska :)
(Melika, Jenny och Kajsa)

138496-7

Min man här i Falun, Berra. Jag hjälpte honom igår med att få bort tandsten i fronten i underkäken.

138496-5


Marie ser proffsig ut, många omtagningar var det!


138496-4

Jag scailar på Berra. Snygg frilla va?

138496-3


Marie igen

Helgen


Marie och Elisabeth förstår sig inte riktigt på Maries gubbe. Men vi var glada ändå!

Kommentarer
Postat av: jompis

vad söt du är när du pillar i berras mun!;)

2007-02-13 @ 08:22:43
URL: http://jompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0