Scaling

Här sitter jag då i Falun och ska snart gå och sminka mig och sen bär det av för att möta upp Jessica och gå till skolan. Idag ska vi lära oss att scaila, alltså ta bort tandsten. Inte på en människa utan idag ska vi gå lös på en boll/kula, ja, det är så de har sagt. Kan bli intressant. Vi ska lära oss tekniken och hur man arbetar med redskapen. hihihi... 
I måndags fick vi också varsin gubbe, min heter Berra. Vi fick ta ut varje tand och smeta på trälim mm, vi ska lära oss att ta bort tandsten på dem senare. Berra ser väldigt läskig ut, hans blick är tom och han gapar! Jag har honom nerpackad i min väska så att jag inte behöver se honom mer än nödvändigt.
Jag ska flytta också!! jippie!
Jag, Jessica och Kajsa ska flytta ihop i trean som kajsa delade med Hanna. Hanna ska flytta och bo gratis hos sin pappa i Gävle.
Tindra är borta, jag är jätte orolig för henne. Grejen är ju att jag inte kan åka hem på helgerna nu, för då går jag ju i skolan. Jag hoppas Fred hittar henne.

Nä, nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0