Värme tack!

Varför är det så kallt?
Jag brukar inte frysa men nu tycker jag att jag alltid fryser nu för tiden. Jag vill att det ska bli varmare!
Har precis druckit te för att få upp värmen, jag ser även ut som en knubbis, har flera lager med kläder på mig, och jag är inne!
Jag klippte mig idag, det var verkligen skönt att bli av med slitna toppar. Jag har egentligen inte råd men jag behövde verkligen klippa mig.
Jag är i Nynäs för tillfället och hälsar på mannen och katten. Det är skönt att vara hemma, jag behöver inte betala maten tex, lyx!
Jag åker till Falun imorgon, känns sådär men när man väl är på väg och är där så känns det bra. Jag skulle dock hellre vara kvar här med min lilla familj.

Ska kramas med Tindra nu!


Kommentarer
Postat av: Jennypenny

hej gumman! vad skönt att kattskrället innfunnit sej! hoppas hon (och du) mår bra ;). pusskram

2007-02-12 @ 17:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0