Nu är 2007 här!

Jag har pluggat från klockan 6 i morse till nu, är väldigt trött i huvudet men jag måste ändå plugga mer ikväll och sen  morgon och i övermorgon för på fredag är det tenta! Den här tentan är så jädra stor och vi ska plugga allt från hjärtat, njurar, nervsystemet till matsmältningen bland annat!
Sen nästa vecka är det fältstudier på våra kommande praktikplatser, det känns väldigt kul att äntligen få komma ut och slippa sitta med en bok i högsta hugg.

Jag borde ju skriva något om julen också, jag var verkligen inte på topp den här julen och jag tyckte mest att jag inte hade tid att träffa släkt och vänner utan istället borde sitta inlåst och plugga men då man träffade alla glömde man bort skolan för en stund, vilket jag verkligen behövde. Jag är verkligen glad över de vänner, familj och inte minst över min bubbie som har ställt upp för mig den här julen i det ena och det andra.

Det har ju varit nyår också. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att alla blev jätte fulla, förutom jag, fred och roy och betedde sig, hmm,ja, inte så bra. Något som är säkert är att det inte kommer vara någon nyårsfest här på några år iallafall!

Ska dra till Willys och handla nu!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0