Nyvaken

Jag sitter här i sängen i Nynäs med datorn i knät. Har precis vaknat, jag har varit så trött de senaste dagarna, efter alla intryck osv. Jag har även pendlat så det heter duga, igår vaknade jag upp hos Jenny "lite sent, men jag hann" sa hej då och satte mig på buss 14 till stationen för att ta tåget till Kumla, igår skulle jag vara i sterilen och efter typ en timme visste jag allt jag behövde veta,så det tog verkligen i då de bestämde att vi skulle vara där 8-16. Man satt mest och glodde och blev trött, ja, det var mina dagar i Kumla. Alla var verkligen jättetrevliga men det blev tråkigt att bara sitta.
Vid lunch gav jag upp och kollade upp när tågen till Falun gick, och klockan 13.37 satt jag på tåget från Kumla till Falun. I min lägenhet i Falun hämtade jag diverse ting och åkte sedan ner till stationen, och 19:32 avgick tåget till Stockholm.
På tåget kunde man verkligen inte ta det lungt, två feta ungar med mamma och hennes pojkvän skulle åka utomlands och skulle till Arlanda. De där två ungarna fick betee sig praktiskt taget som de ville, de sprang runt och skrek  medan mamman satt och hånglade med sin kille. Jag blev så jävla irreterad! De satt en bit bort i vagnen än mig men man hörde tydligt det smackande äckliga ljudet som uppstår när någon hånglar. ÅHHHHH!!! Jag gav de flera arga blickar men de satt där och fattade ingenting. PUCKON! Inte konstigt att barnen var som de var.
Idag vet jag inte vad jag ska göra,borde skriva rent det jag skrivit på fältstudierna men det gör jag kanske ikväll då Fred drar och spelar. Ajuste, inatt hade jag en dröm, och jag var verkligen glad när jag vaknade till och förstod att det bara var en dröm. Hemskt!  Ni kan ju fundera vad den handlade om..hihihi...

Ska nog gå upp och se om det finns något att äta, och jag ska också ropa på Tindra. Hon har varit ute sen jag kom hem vid igår kväll/natt.

Kommentarer
Postat av: Jennypenny

hihi... kände mej manad att skriva lite bara :P mysigt att ha dej på besök!! vila upp dej ordentligt nu till måndag *bamsekram*

2007-01-12 @ 13:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0