Skor

image13Hallå!

Jag ligger här raklång på sängen och borde verkligen plugga röntgen..men det är ju så tråkigt!!!!
Vid 13 raggade jag med Jessica på äventyr..först gick vi till stationen och köpte biljetter tills imorgon..hihi!.. Ska bli så skönt att få komma hem och få vara hemma ett tag!
Sen gick vi på stan..vi skulle egentligen bara handla bröd men jag kände bara att jag var tvungen att köpa ett par vårskor som jag har trånat efter ett tag..så det gjorde jag...jag är så nöjd! Dom är så snygga! Som ni nog förstod är det skorna på bilden, men mina är svarta..hihi...Jag ville egentligen ha två par skor till, men jag tog dom som jag ville ha mest.
Idag var vädret förövrigt underbart! Jag kunde nästan gå utan jacka hela vägen till och från stan..vid sjön blåste det så där åkte jackan på..Ja, nu vet ni det.
Ska fortsätta att plugga på piiiiiiiiiiiiiip röntgen nu!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0