Jag vill ha sommarlov nu!!

Ja, jag vet att jag mest klagar men jag är verkligen trött på att plugga nu!!
Jag vill ha sommarlov och ladda upp batterierna.
Har tenta på fredag och jag är ju as lat som vanligt och det har gått sådär med pluggandet.
Har varit hemma i Nynäs i snart en vecka, det är verkligen skönt att vara hemma och inte känna att man måste åka.
Såg "pirates 3" i lördags, ogillade slutet starkt. Vadå träffas en gång vart tionde år? De lär ju vara otrogna på vart sitt håll...är helt övertygad!

Vi håller "Fred" på att renovera vårt sovrum. Går inte så bra, vi fick missvisande information och var tvungna att börja om från början. Ett tips om ni ska spackla väggarna, ta bort alla lager med tapeter då! Det BLIR luftbubblor! Tro inget annat!

Idag har jag inte gjort så mycket, har pluggat  "Nu blev ni imponerade va?!!" Sen drog jag till Willys och handlade lite mat, idag blir det fiskgratäng med färskpotatis! MUMS!
Sen har jag tittat runt lite på internet på skor, har tänkt att jag kanske ska inhandla ett par skor på fredag uppe i Falun, jag behöver verkligen sommarskor.




Min ängel Tindra

Ska kramas med kittykatten nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är tur man har de små fluffarna att gosa med :-)

2007-07-29 @ 01:44:50
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0