Praktik mm

Jag kände att det var dax att skriva, det var ju ett riktigt bra tag sen sist.
Är inne på sista veckan på praktiken, det har gått så snabbt! Det är super kul och intressant men ibland känns det tungt, jag förstår inte att jag en dag kommer att kunna allt utan att tänka utan bara göra.
I förrgår och igår var det fest "festivalborg", jag har verkligen haft kul. Det är så skönt att komma bort från Nynäs! Men jag saknar ju dock min älskling.
Jenny drog för någon timme sen så jag sitter här och ugglar. Kollade precis på mitt schema, har försökt att koppla bort hur mycket jag har i maj, men nu känns det inte så roligt.
På onsdag nästa vecka har jag bland annat röntgen seminarium och jag gillade verkligen inte mannen vi ska bli examinerade av! En riktig tjurgubbe! Jag har även glömt boken hemma i Nynäs så jag kan inte plugga..åhhh! Jag hoppas att jag klarar det! 
På fredag om en vecka har jag även tenta i endonti, grejen är att vi ska ha föreläsning på måndag och på fredag är det tenta!!! ÅHHH!!! Igen! Jag hoppas att den inte är så stor och svår.
Min praktik plats är lite special även. Ingen verkar tycka om att jobba där...Hmmm, kan det bero på bitch chefen tro?? Jag håller med dem, hon är inte alls en bra chef. När jag skulle fråga henne vart jag skulle vara imorgon "då ska vi som har praktik i Örebro ha egna patienter på en annan klinik" blev hon jätte tjurig och skällde nästan på mig. När jag berättade det för en annan tjej som jobbar där så berättade hon att det inte alls var ovanligt.
 Ska kolla på tv nu!
Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0