Bättre och bättre

Ja, jag har inte skrivit på ett tag. Jag vet. Har haft en riktigt turbulent tid i mitt liv. Känner inte för att skriva allt här men jag kan ju berätta att ett förhållande inte mår bra av att inte tas om hand. Jag och Fred har båda tagit varandra för givet, vilket aldrig ska hända! Ja, vi är ihop fortfarande. Ett stort tack och bamsekramar till Jenny, Johanna och syrran för all tid ni haft över för att prata med mig.

På jobbet har det även hänt grejer. Chefens son var med i en bilolycka och avled. Hon mår ju som man förstår väldigt dåligt och klarar inte av att jobba just nu. Vi har hela sommaren varit en kort i kassan. Ja, de glömde visst att sätta in en till. Sen nu är chefen borta. Det är skönt att sommarsäsongen börjar gå mot sitt slut. Det har varit så stressigt och de har ropat på mig till kassan när jag beställt, bakat mer bröd, laddat plåtar eller snackat med brödgubbar/män. Har sprungit hit och dit hela sommaren. Men det har ju också varit super kul! Kul att göra något nytt.

Känns pirrigt innför att börja nya jobbet också. HIHIHI! Läskigt men ändå kul. På torsdag ska jag på nyanställningsundersökning. Det kommer nog gå bra men jag är ändå lite spänd.

Ska föna håret och kolla på sex and the city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0