En dag i huvudstaden

Idag gick var jag ledig från jobbet men gick ändå upp vid 7.30. Försökte ringa min blivande chef men det gick inte alls. Hon var ledig. Sen bar det av in till Sthlm för att möta upp Penny för en mycket mysig fika. Var verkligen länge sen det inträffade. Jag passade på att shoppa lite också. Två skärp, två linnen, två diadem, en deo och hårspännen. Efter lite shopping var det dags att bege sig till sveavägen 13 och till previas lokaler. Undersökningen gick bra. De gjorde inte så mycket. Tog anamnes, kollade lungkapacitet och lyssnade på lungorna. Trodde att de skulle kolla mer. Efter det begav jag mig hem. Ecca var hos oss och vil kollade lite på topmodel. Kvällen har varit riktigt lugn. Har bara varit sååå sugen på nötter. Måste köpa det imorgon. Jag får även lön imorgon. Härligt!
Har gjort 500 situps idag men det känns inte så mycket. Känner mig så jävla otränad. Jag gillar det inte! Men den 25/8 börjar friskis säsongen. Funderar på att göra 500 situps till.

Café 60

Café 60 där jag och Jenny fikade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0