I love att träna!

Fick ett ryck här på kvällen och fick för mig att jag skulle ut att jogga/ springa. Jag trodde inte att jag kunde. Förut var det iallafall så att jag tog i för mycket i början och dog ganska snabbt men det har ändrats. Kändes verkligen skönt att röra på sig. Sitter här i träningsbyxor och sporttopp, är alldelles blöt på ryggen. Ja, jag är väl knäpp men jag tycker verkligen om att känna att jag tagit i men att också se det i form av svett. Sjuk? Ja, troligtvis. Jag längtar verkligen. Som jag nämnt tidigare till nästa måndag då friskis börjar. TJOHO!!

Idag har jag jobbat. Någon som blev förvånad? Var rätt mycket folk. Vilka fick pengar idag egentligen? Nästan alla betalade med 500 lappar. Barnbidraget kommer väl den 20:e?, och lönen kommer oftats mellan 25-27 i varje månad. När kommer pensionen? Var det idag tro? Men det var ju inte bara gamlingar som handlade. Ja, det är sånt jag har funderat på idag.

Jag har även de senaste dagarna börjat bli riktigt irriterad över att inte kunna få tag i min blivande chef. Hon kände nog likadant kan jag gissa för vad ropade Lola i högtalarna när jag satt i kassan om inte "Emilia har telefon på 21:an" Och det var ju min blivande boss! Smart tänkt av henne! Känns väldigt overkligt att börja jobba "på riktigt" AHH! Är allt lite osäker och nervös. Men jag vet ju att det kommer att gå bra. Så puckad är jag ju inte!

Idag fick jag även ett avi från posten och kameran är äntligen fixad! JIPPIE!!



Någon som vågar slå sig ner i stolen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0