Dags att säga godnatt

Jag har tränat ikväll!! Känns så skönt! Jag tycker att det känns riktigt pinsamt att göra situps och träna rumpan när Fred är hemma. Så ikväll när han drog ut med Micke och Roy så har jag tränat ordentligt. Började med 800 situps, följt av träning av rumpa och lår. Sen körde jag mitt 30 min långa yoga pass. Efter det gjorde jag 500 situps till och Jenny, läs det här: Jag tränade ryggen!

Idag kastade jag och Fred ut det gamla matbordet och stolarna. Det blev så mycket mer plats i vardagsrummet. Imorgon ska jag ha brödet och kassan så det är dags att lägga sig nu.
Godnatt!


Ett tips. Köp inte matbordet jokkmokk på ikea. Det faller i delar rätt så snabbt. Idag kastade vi det äntligen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi, duktig milla! :P

2008-07-20 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0