Födelsedag

Ja, igår fyllde jag år. Var en mkt bra dag som började med att jag jobbade 7.30-11. Skön tid! Efter jobbet kom Jenny till konsum och vi gick till Freds farmor och njöt av solen och åt glass. Efter mkt om och men så bestämde vi oss för att åka ut på sjön .Så laddade med hälsosallad, badkläder och solkräm drog vi ut. Var rätt så vågigt så idag har jag träningsvärk i skinkorna efter allt hoppande på vågorna med båten. Efter sjön så bjöd vi Rebecca och Jonas på mat, det blev lasagne och till efterrätt glassbåtar. Efter middagen gick vi ner i hamnen och spelade minigolf. Ja, ni läste rätt, jag spelade. Det gick åt skogen så det kommer inte inträffa på några år. Jag och syrran skulle egentligen på bio och se "Mamma mia" klockan 20 men den var utsåld så vi fick gå på klockan 22 istället. Filmen var bra, lite töntig men man blev glad och det var mkt bra musik! Började tidigt imorse så jag har varit trött hela dagen.

 Kommer inte inträffa på lååååång tid!       
 Nice music!   Jag älskar att bo vid havet på sommaren!

Dagens värsta kund:  Jag stängde min kassa för det är dags för lunch. Det var super struligt med rasterna idag, de nya sitter bara och vet inget om när det ska gå så jag blev lite sen till min lunch. Det var inga köer i de andra kasssorna men det kommer iallfall en man till min kassa och jag pekar på skylten och säger att jag har stängt kassan. På detta svarar han" Men vänd på skylten för nu står ju jag här!" Ett riktigt pucko! Jag tog inte bort skylten och ignorerade honom och sen gick han till en annan kassa.

Beställde för första gången idag. Hoppas att det gick bra! Känns lite spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0