Ingen ork

Idag har jag inte gjort så mkt. Gått runt ringvägen och tvättat. Känner mig helt slut i kroppen. Vill bara ligga i sängen. Jag tror att det beror på att jag inte kunde sova förra natten och sedan gick och jobbade 6.30-17.15. Orsaken till den sömnlösa natten var att jag låg och tänkte och grubblade. Är ju ansvarig för brödet och det är en del att tänka på. Jag blir trött på mig själv ibland. Varför ska jag oroa mig jämnt inför allt nytt?

Helgen har varit lugn. I fredags var jag åskådare då Fred, Roy, Jonas och Jonathan spelade minigolf. Ni som inte vet så kan jag berätta att jag HATAR minigolf. Det går alltid åt skogen och humöret sänks mkt snabbt. Det är den enda "sport" som jag blir förbannad på. I lördags var jag, Johanna och Sofie på Freja. Var trevligt att sitta och snacka massa skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0