Jobb

Skulle egentligen vara ledig men jag är ju så jädra pengakåt just nu så det gjorde inget att jobba idag. Jag försöker att jobba så mycket som det går så att resan kan bli betald snart. Imorgon är det för övrigt lön! Tjohooo!!! Det är bara 9800 men det är bättre än csn iallafall.
Fred har varit duktig och köpt kakel idag. Det blev vitt avlångt kakel. Så snart är köket helt klart!

Muppigaste kunderna:
Ett gäng snorungar på 18-20 som lånat pappas båt och kommit till Nynäshamn. Riktigt puckade snobbar. Det började med att en tjej som inte kunde vänta skriker "Varför rör sig inte bandet!!" Jo, detta berodde på att bandet var fullt med varor så hon bildade istället ett berg av varor. De kastade även varor till andra sidan och ville "blippa" sina varor själv. Medan jag försökte slå in andra. Blev riktigt irriterad. Att det finns sådana korkade människor!!!! Världen skulle klara sig bra utan dem.

Wannabe young kund: En man på 30-35 som undrar om vi har tändvätska. Vilket vi inte har så jag ger honom vägbeskrivning till Shell. Då svarar han "cool" flera gånger. Vem säger så? Även fel böjt! Han upprepade "cool" flera gånger när jag beskrev.



Den 3:e december drar vi till Mauritius!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0