Kvällens aktiviteter

Kommer precis ut från duschen. Så skönt att duscha. Har tränat mage, lår och rumpa samt provat på yogadvd:n jag fick hem med en tidining. Känns verkligen skönt efter träningen. Jag har varit rätt så slö på senast och endast tränat mage och haft riktigt dåligt samvete över det. Jag kände inte alls för det tidigare ikväll men så snart jag sätter igång så rullar det bara på. Jag gillar att träna när jag väl är igång helt enkelt.

Skulle också ha städat här hemma ikväll också men det får bli imorgon istället. Eller kanske på söndag. Den som lever får se!

Dagens träning:

*500 situps
*Tränat det här passet som jag gjort nu ett tag: http://www.icakuriren.se/ArticlePages/200605/22/20060522154656_Icak832/20060522154656_Icak832.dbp.asp?iPageId=7
*Yoga efter dvd:n ca 30 min

Ska föna håret nu innan jag går och lägger mig. Börjar klockan 7.30 imorgon igen! Så först kudden och imorgon är det bröd och kassa som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0