Städat och stått i

Idag har jag jobbat. Kändes riktigt bra och för en gångs skull ha mycket att göra men ändå tycka om det. Att inte vara för stressad och inte heller sitta och glo och vänta på att tiden ska gå. När jag kom hem städade jag. Det behövdes verkligen. Nu ikväll har jag kollat på mtv:s "the real world" och tränat lite. Vilka intriger! Är ledig fram till tisdag klockan 16.30. Hoppas att det blir fint väder imorgon och på måndag så man kan hitta på nått roligt. Fred är och spelar minigolf och hänger med grabbsen. Orkade inte följa med. Jag har verkligen börjat uppskatta kvällarna. Att sitta uppe själv och inte behöva lyssna till hög musik som går om och om igen. Jag behöver verkligen tystnad vissa dagar, medan Fred inte kan leva utan musik och måste alltid ha på det.


Intrigmakarna i Sydney. Ser inte han längst ner ut som tagen från en skolkatalog från 90-talet?


http://www.youtube.com/watch?v=SJrdxhxqHLM

Är inte det här för härligt?  Jag tycker om låten, tro det eller ej. Melodifestivalen 1981..tror jag. Kenta kom sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0