Stressig dag på konsum

Idag har det varit så mycket folk på konsum! Jag har precis hunnit göra allt ska ska göra med brödet. Imorgon ska jag hinna beställa också så jag hoppas att det blir lite lugnare. Imorse var jag riktigt trött och sliten när jag vaknade. Hade riktigt stora påsar under ögonen, undrade om jag verkligen skulle våga mig till jobbet. På grund av hur trött jag var imorse så ska jag snart bege mig till sängen. Brukar ju gå och lägga mig vid 00-01 tiden sådär. Inte så bra när man börjar 7.30. Grejen är att jag blir pigg på kvällarna. Orsaken är nog träningen, och ikväll var dt inget undantag. 1000 situps och träning av lår och rumpa. Känner mig dock fortfarande uppblåst. Som jag skrev igår så hatar jag verkligen den känslan. 

"Nördfamiljen" kom hem precis också. Jag har skrivit om dem förut med skitungar som bara skriker i porten och föräldrar som inte säger någonting. Precis när jag skulle hoppa in i duschen så hörde jag deras välkända gallskrik. Har verkligen varit skönt när de har varit på semester.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite
 Fick boken av min praktikplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0