Tankar

Jag sitter här vid datorn och kollar på olika hygienist-tjänster som ligger ute. Jag är så glad att jag har ett jobb! Om jag inte hade haft sådan tur som jag hade så skulle inte jag haft ett jobb som väntade på mig efter sommaren. Känns toppen!

I morse när jag gick till jobbet började jag tänka på de två åren som passerat. Vad mkt jag har lärt mig. Vilka gulliga, kunniga och roliga personer jag har träffat. Det känns lite sorgligt att det är över. Att aldrig gå till skolan med Jessica, i alla väder. Att inte sitta i Hannas röda soffa och titta på "unga mödrar". Detta måste sägas med dansk-brytning. Alla skratt i och utanför klassrummet. Alla peppande samtal, hjälp och förståelse när allt kändes för mkt och svårt.

  Högskolan Dalarna i Falun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0