Underbar dag

Idag jobbade jag bara 7.30-11. Riktigt skönt att få tillfälle att åka ut på sjön och njuta av vädret. Jag har verkligen kännt mig sliten och det var riktigt skönt att bara jobba halvdag. Vi var ute på sjön, som ni nog har förstått redan. Var riktigt varmt och härligt. Badade två gånger, var svinkallt! Jag har faktiskt inte bränt mig heller, trots min ljusa hudtyp. Är verkligen jobbigt att vara så ljus och hela tiden behöva tänka på att inte bränna sig. Det som gjorde att jag inte brände mig idag var solskydd, en keps och en vit skjorta.

Jag har verkligen varit trött, sliten och haft kort stubin på senaste tiden. Inte så lätt för min omgivining kanske. Jag hoppas att jag blir på lite bättre humör snart. Har verkligen varit ett så kallat "mensbarn", men vad ska jag göra?. Mina hormoner spelar mig ett spratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0