Utveckling i livet

Jag har suttit och läst lite tidigare inlägg. Vad mycket som har hänt. För två år sedan gick jag och väntade på resultatet av intagen till högskolor/universitet. Känns helt sjukt! Vad mycket jag har utvecklats och lärt mig. Jag blir allt lite stolt över allt jag gjort och att jag tog chansen och började plugga i Falun. Det kändes ju minst sagt tungt att veta att jag var tvungen att flytta från mina älsklingar. Men det gick ju att pendla. Det är absolut inget jag vill göra igen men det var ju utvecklande det också. Jag har träffat underbara människor och sett olika städer "främst Örebro och Falun". Att träffa olika nya människor tycker jag har utvecklat mig, jag var ju betydligt mer blyg och osäker för två år sedan.

Tack alla som stöttat och funnits där under denna tid!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lane

Kram på dej med;) på onsdag e det fira!!

pusskram

2008-07-14 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0