Vill gå på friskispass!

Igår jobbade jag och hade lite fest på kvällen. En sak jag inte förstår är varför så många blir provocerade över att jag inte känner för att dricka alkohol och gå på krogen. Jag drack lite vin igår och idag känner jag mig uppblåst som en ballong. Jag hatar dagen efter. Jag blir ju sugen på allt som finns och proppar i mig massa skit. Känner verkligen för ett hårt träningspass på friskis! Har gjort mina 500 situps men det känns ju inte. Kommer nog dröja ett tag tills nästa fylla. Jag hatar ju som sagt att känna mig såhär. Jag har tvättat vilket känns riktigt skönt. Jag kommer inte ha ork till det den kommande veckan, ska jobba 6 dagar på raken. Min kära mor och syster var här idag också. Vi fikade och jag fick lite presenter. Jag gillar att fylla år! Är nyduschad och ska snart gå och lägga mig. Jobbar 7.30-17.15 imorgon.
Orbitrek Elite med dator
Funderar på att köpa en sån här. Vi har ju ett gym i källaren där den kan stå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0