Härlig helg

Den här helgen har varit så bra! I fredags var det kaos på jobbet så det var såå skönt med helg. I fredags fick jag även reda på att det skulle vara fest i vår hamn "fredag-onsdag" och det har det varit. Resturangtält, öltält , underhållning, ostindiefararen Götheborg ligger i hamnen "åker på onsdag" samt ett strålande väder.

Jag blev ju så dålig dagen efter midsommar "bakis" så jag har bestämt mig för att inte dricka på ett tag. En annan orsak är att jag tränar ju och om man dricker varje helg känns det som om det inte blir några resultat. Det är så jag känner iallafall. Helgen har därför varit lugn för min del, har skrattat och glott på fulla männskor som gjort bort sig. Det var även skönt att vakna upp och inte vara bakis. Nu låter det som att jag är alkis, vilket verkligen inte är fallet men jag känner bara att det har varit lite mkt fest sedan jag tog examen.  Igår kväll åkte jag även till huvudstaden och mötte upp min syster för en lugn kväll med bio. Såg "Sex and the city", jag tyckte att den var bra. Som ett långt avsnitt om ni förstår. De hade dock blivit nedtonade i språket tyckte jag.
Den här dagen har också varit lugn, låg på balkongen, gjorde situps och åt frukost innan Fred vaknade vid 13. Då drog vi ner till hamnen och satt och hade det trevligt med Freds släkt. Kommer precis hemifrån syrran efter en god tacos middag och hemmagjord blåbärspaj. Mums!

Träffade Jenny/ Pennypop/ juckylane, kärt barn har många namn i fredags, var riktigt kul att träffa dig gumman! Det får vi göra om. Imorgon anländer även Johanna/Jompis från Umeå, ska även bli mkt trevligt att träffa henne också.

Hanna, du ville veta hur mina situps utspelar sig egentligen. Jag gör lite olika. Idag gick det lätt så jag gjorde 100 åt gången andra dagar gör jag 50 och vilar mellan. Jag gör 300 raka och 200 åt sidorna. Om du förstår. Räkningen är inte så svår tycker jag.


 På besök i vår lilla stad

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, det var trevligt att ses allt! vi får försöka få till ngt snart igen =) puss gumman!

2008-07-04 @ 00:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0