På bättre humör

Ja, igår var jag riktigt trött på renoveringen och på oljud. Idag är jag piggare och gladare. Fred har varit och handlat frukost, blev ciabatta och te. Jag dricker verkligen mkt te har jag kommit på. Är jag småsugen på något så dricker jag te. Fryser jag lite så dricker jag te. Ja, det var några exempel.

Imorgon smäller det för övrigt! Jag skriver imorgon och berättar mer. Känner mig inte så nervös så det går nog bra det här. Imorgon ska också delidisken vara klar på konsum så nu ska man stå där och skära ost och korvar i sommar. Blir nog bra det tror jag! Är ni sugna på smakprov är det bara att komma till mig på konsum! Roligare än att sitta och glo i en kassa iallafall.

Har även hunnit mina dagliga 500 situps också. Känns bra att få det gjort. Funderar på om jag ska ta ett varv runt ringvägen också. Skulle vara skönt att röra på sig lite samt att slippa höra Fred sätta kök.

Ska in i duschen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0