Pajjad kamera

Jag kan bli så trött på pryla "kameror,mobiler etc" som bara en dag slutar fungera. Och varför ska man bli skickad hit och dit i telefon djungeln för att få hjälp? Ringde försäkringsbolaget idag men de kunde inte hjälpa mig trots att det stod på försäkringsbrevet att jag kunde ringa dit eller till återförsäljaren. Hans svar när jag påpekade detta var: "Ja, men genom oss tar det mkt längre tid" Jaha?



Ja, det är min morgon sä här långt iallfall.
Är ledig idag och på agendan står:

Tvätta mellan 10.30-14 Allt luktar rök efter midsommar.
Träffa farmor
Gå hem till pappa och skriva ut några grejer på hans skrivare

Fred ska sova hos sin mamma idag också. Han ska träffa en kompis efter jobbet så det blir ju jobbigt att ta sig hem då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0