Sliten efter midsommar

Jag förstår ingenting! Varför måste man dricka så mkt så att man mår skit dagen efter? Väldigt onödigt. Jag låg hela dagen igår och tyckte synd om mig själv. Annars så var det en trevlig midsommar. Var ute på sjön. Regnade lite men annars var det väldigt fint väder. Passade också på att kasta mig i havet för första gången i år. Var riktigt kallt!

Idag har jag jobbat. Kännt mig trött hela dagen. Efter jobbet gick jag och syrran runt ringvägen. Det är verkligen skönt att röra på sig. Jag saknar friskis!
Idag har även alla hyllplan i köket satts på plats så jag har satt in några grejer. Vårt kök är så fräscht! Och nu är bordet och stolarna beställda. De kommer passa så bra i vårt kök.

Dagens mat: Spagetti och köttfärssås

Dagens träning: Promenad på 1 mil.

Dagens minus: När man sitter i kassan så blir man så skitig om händerna och behöver då tvätta sig relativt ofta. Problemet är bara att nu är mina händer helt snus-torra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, jag får lite blondinbellavibbar här allt =P Jag ska se sex and the city ganska snart tänkte ja, jag och sofie och ev jennifer har snackat om att se den i veckan om vi hinner, annars kanske nästa vecka, du får gärna haka!!!

puss gumman

2008-06-23 @ 11:39:25
Postat av: Milla

Jag ska se den på lördagkväll! Ska bli roligt!

2008-06-23 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0