Slö

Idag har jag mest slöat vilket Fred blev tjurig över när han kom hem.  Vaknade vid 11 och började dagen med 500 situps och sesamsolrutaknäcke framför "hem till gården". Har inte tittat på den serien på ett bra tag men man kommer snabbt in i den igen. Ja, jag är en nörd men den är faktiskt rätt kul att kolla på. Sen vid 13 kom Fred hem och då var det bara att hjälpa till med att skrapa ner fix från väggen i köket. Jag skulle aldrig kunna arbeta med det. Det är ju så tråkigt! Vid 19 kände jag mig lite trött och la mig i sängen med Tindra men vi hann inte ligga där länge innan vi hör könsord och att någon kastar saker från köket. Gick inte så bra för Fred med renoveringen. Fick hjälpa till att skrapa lite till på väggen och städa upp. Imorgon ska iallafall Fred börja sätta köket. Det kommer att bli så fint!!! HIHI!
Nu är Fred i replokalen och jag gick ett varv runt ringvägen vid 21. Riktigt skönt att röra på sig. Ska jobba imorgon på grönt. Det är riktigt tråkigt tycker jag och inte tala om tungt!

Bra kombination kan jag lova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0