Solen skiner!

Idag har jag verkligen fått sova ut. Tindra väckte mig vid 8 och stod och mjaua men jag stängde ute henne från sovrummet och släppte ut henne vid 10 då jag vaknade.  Ska jobba 13-22.15 idag, det känns helt ok. Den tiden går så snabbt att jobba. På eftermidaggen är det alltid mkt att göra och mkt folk och sedan är det redan kväll och vips så stänger vi!
Jag åt frukost på balkongen. Det är härligt att solen äntligen är framme. Har även gjort mina 500 situps så jag inte behöver göra dem ikväll när jag kommer hem. Har värre träningsvärk i lår och rumpa idag så jag ska låta de får vila idag.

Måste bara berätta om en kvinna som verkligen såg ut som "white trash" igår. Först när jag ska gå ut med varor i butiken håller jag på att köra på en kanske 7 årig liten kille. Efter honom går en 5 årig tjej med en barnvagn där det ligger ett spädbarn i. Sedan kommer mamman med en dubbelvagn med två barn i.  Har ni sett cops som går på 6:an så kan ni tänka er hur hon såg ut.

Nu måste jag fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0