Sverige är inte bra på fotboll

Just nu pågår matchen mellan Sverige och Ryssland. Jag skäms!  Sveriges lag består ju bara av gamla gubbar som inte orkar någonting! Fy fan! Det krävs lite nya unga män in i truppen.

Idag fick Fred igång kranen och fixade med rören i köket. Så idag har jag diskat för första gången i vårt nya kök!  Diskhoarna är stora och rymliga. I det gamla köket fick bara två tallrikar plus en kastrull plats så der känns riktigt lyxigt. Köket är nästan färdigt. Ett väggskåp kvar plus in med hyllor i alla skåp och sen är det bara att hänga på luckor. Det kommer att bli så snyggt!

På midsommar är det ut på sjön som gäller, dvs, om vädret tillåter. Ska bli trevligt tycker jag!
Idag har jag jobbat och det har varit en hel del kunder. Har suttit i kassan idag. Den här veckan samt kommande så är det typ 50 kuponger som vi måste räkna ví hemgång. Det tar så j-la lång tid! Var även lite kaotiskt på jobbet. En man som jobbat på konsum i typ 40 år visste inte när han hade lunch och inte verkade han vilja kolla upp detta heller.  Hela rast-schemat blev förstört. Man undrar ju.

Har hittat bord och stolar som vi/jag ska köpa. På haléns.se

Matbord med 6 stolar

Köket kommer bli så snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0