Trött idag

Idag skulle jag vara ledig men när jag var ute och gick ringde de från konsum och undrade om jag kunde hoppa in och jobba i 5 timmar. Jag behöver verkligen pengar och ser fram emot lönen den 15:e. Jag är pank. Jag kommer nog inte få så hög lön men det är bättre än ingenting. Var i charken idag, har ju aldrig varit där så det kändes lite spännande och kul att få göra annat än att sitta i seg-kassan.

Dagen:

Träning: Promme på en mil "i duggregn". 500 situps. Utfall och "kissande hunden" för att träna rumpa och lår.

Arbete: Charken 14-19

Dagens mat: Fullkornspasta och köttfärssås.

Har även fått arslet ur vagnen och fyllt i examensansökan idag. Lagt ner alla bilagor i kuvertet och ska köpa frimärken så att jag kan skicka iväg det imorgon. Så att jag kan få mitt examnesbevis. Fick även hälsodeklartionspapperna idag som jag måste hammed mig när jag går och undersöker mig. Det är tydligen praxis i Stockholmslän om man vill arbeta inom vården. Måste ringa och boka tid bara.

Ska fortsätta kolla på sex and the city nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0