Trött

Har precis kommit hem från jobbet. Vet inte varför men jag känner mig så trött! Har inte varit hem jobbig dag heller. Dagen började sådär, kom inte upp ur sängen förrän 20 min innan jag skulle gå till jobbet. Trodde att jag började jobba kl 10 men tji fick jag! På schemat stod det 12. Orkade inte gå hem utan satt på konsum och uppdaterade mig i skvallrets värld. Jag gillar det eg men vill inte riktigt erkänna det. Två saker har hänt på jobbet, båda sakerna i torsdags. Först hade vi en sommarjobbare som var väldigt skum. Om jag säger vandalisering så kanske ni förstår varför hon inte får jobba något mer. Senare på kvällen hittar personalen en bajskorv på golvet vid brödet!! HAHA!! Helt sjukt! Någon har alltså satts sig och skitit på golvet!!! Only in Nynäshamn!

Ska äta något nu och till efterätt blir det jordgubbar! Mums!

Thumbnail Var det såhär personen tänkte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0