Varm

Har precis tränat lår och rumpa. Är riktigt varm och det känns att det tagit. Jag gillar verkligen det. Ja, jag är lite konstig kanske men det  känns bra att veta att man gör rätt.

De här övningarna körde jag idag:
http://www.icakuriren.se/ArticlePages/200605/22/20060522154656_Icak832/20060522154656_Icak832.dbp.asp?iPageId=7

Imorgon är jag ledig. Kom på det igår och det var verkligen en härlig upptäckt, att veta att jag hade långhelg. Schemat har även ändrats för mig. Trodde att jag skulle jobba i delikatessdisken men nu ska jag vara brödansvarig istället. Känns lite läskigt. Har inte fått någon introduktion. Ja, det är konsum i ett nötskal, att bara bli inkastad i det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0