Öret nästa

Sitter här och inväntar att klockan ska bli 9.15 för då ska jag gå till bussen och åka in till centralen. Sen bär det av till Örebro. Om jag ska vara ärlig så känns det riktigt tungt men det är inte så långt kvar nu.
När jag tvättade håret imorse så kom jag på att det verkligen var dags att klippa sig. Grejen är att jag inte har tid, eller pengar heller för den delen. Jag skulle ju vilja vara snygg i håret till examen men det ser inte ut att funka med mitt schema just nu.
I natt har jag inte sovit bra alls. Känner mig stressad och vet inte hur jag ska slappna av riktigt. Jag kommer nog vara helt slut när jag slutar från praktiken vid 18 ikväll.

Jag hoppas att det blir en bra dag idag! Solen är framme här i Nynäs, hoppas att den skiner i Öret och i Falun också den här veckan.

Dags att borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, har du fått en uppenbarelse lr? bloggar nu igen helt plötsligt. Jag sitter här å väntar på att du ska hitta din lur så att du ser att jag både har messat och ringt. Jag vill titta på din lyxiga våning ju! puss

2008-05-12 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0