Sol!

Ja, jag kände att det var dags för lite uppdatering. Var ju ett x antal månader sedan jag skrev nått.
Just nu är det praktik och uppsats-opponering som står på agendan i mitt liv. Det är dock väldigt svårt att fatta att man snart är klar! DEN 5:E JUNI!!! Tjohooo!! Känns dock som att jag har lurat någon för att kunnat komma så här långt.
Praktiken går bra. Svårt att ha tid för patienter pga allt annat vi ska göra. Auskultera, infinna oss i Falun osv. Alla frågar också; "Har du fått jobb då?" Ni som undrar så nej, inte än men jag jobbar på det. Har min lediga fredag idag..så skönt! Solen väckte mig vid 10 imorse så jag satte mig på balkan och läste och lyssnade på musik. Riktigt varmt så jag tänkte att jag skulle beställa vårt nya kök från IKEA men det gick ju sådär. Fanns ju inte ens de luckorna jag/Fred vill ha på vissa stommar! skit ikea handla sida!! Jag ringde och klagade över detta men jag måste uttryckt mig väldigt underligt för tjejen på kundtjänst förstod inte så mkt. Jaja,smällar man får ta. Nu väntar jag på Fred så får vi diskutera hur vi ska göra..om vi ska åka till IKEA kanske..jag vill!! hihi!

Nu ska jag duscha!

 Sånna här luckor vill vi ha! "Inte handtagen, för de är ju fula!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0