Stressad

Nu är jag hemma i Nynäs. Har ju varit i Falun tis-ons. Vaknade i Falu fängelse "vandrarhem" imorse med hur ont i magen som helst. Jag är för stressad helt enkelt. Är rädd att jag ska få magkatarr. Men det är inte så länge kvar nu! Ja, jag vet att jag har skrivit det i nästan varje inlägg på senaste..men det känns så skönt! Jag är verkligen trött på plugg och vill börja jobba. NU!
Tindra kom precis in nu också. Hon kan vara så kelig..mysigt!
Har nån sett "celebrity rehab" som går på 5:an? Hur kan de ställa upp? Man kan ju undra hur mkt pengar de fick för att vara med. Helt sjukt!

 dr. Drew ska hjälpa några halvkändisar att bli rena.

Ska mysa med Tindra nu samt ladda inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0