Träning och resande

Idag har jag varit riktigt hurtig. Jag och Fred gick en promme runt ringvägen och sen har jag gått på två friskis pass, ett bas och ett medel pass. Det var så varmt! Hade på mig stegräknare idag också, hela 25850 steg visade den när jag tog av den för typ två timmar sen. Jag känner mig så duktig!

Imorgon bär det av till Örebro, börjar kännas riktigt jobbigt att åka så mkt fram och tillbaka som jag gör. Men snart är det ju examen! Hoppas iallafall att jag klarar det! På tisdag ska jag infinna mig i Falun, åker hem till Nynäs på onsdag kväll, ska på jobbintervju på torsdag och åker tillbaka till Öret på torsdag kväll. Sen på fredag åker jag hem till Nynäs igen. En riktigt hektisk vecka har jag framför mig! Och mitt i allt detta ska jag ju skriva en utvärdering av insatta åtgärder på 4 patienter plus leta efter en bra patient som jag ska ha som diskussions underlag på examinationen den 26:e.  AHHH!!! Ja, jag känner mig stressad! Är riktigt dålig på att planera.

Annars har min dag har varit riktigt bra och solen har visat sig från sin bästa sida! Härligt!


 En sån här stegräknare har jag! Kan jag varmt rekommender för den som vill veta hur mkt den rör på sig. Är intressant tycker iallafall jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0