Dagarna springer iväg

Jag har inte haft tid, eller är det så att datorn har varit ockuperad? Helgen har varit bra.

Fredag: Det var lugnt och Roy och Micke var över. Gick och la mig vid 22. Mycket skönt.

Lördags: Sov till ca 11:30. Att få ligga och sova tills man själv vaknar och att kunna ligga och vakna i sängen utan att behöva stressa iväg behövde jag verkligen. Vi skulle åka till IKEA och sen till svärfar och Maud i farsta men Fred mådde inte så bra så han sov tills vi åkte till Farsta vid 17. Vi hämtade även upp Roy vid Häringe slott. Han var på bröllposfika. Jenny och Johanna gissa vem som har gift sig! Nu blir ni nyfikna va?! Middagen i Farsta var trevlig.

Söndag: Vi tog det lugnt på morgonen och åkte vid 14 till IKEA. Vi handlade lite smått och gått. Lite förvaring och massssor med ljus och annat. I love IKEA. Min kära farmor åkte även till sjukhuset i söndags. Hon hade ramlat och slagit i huvudet. Sist det hände "för typ 8 år sen" så fick hon en hjärnblödning. Nu var det tydligen inget. Känns skönt.

Har jobbat som vanligt idag. Höll i BVC information. Det var lite pirrigt men gick väldigt bra tycker jag. Ska göra det igen med en annan grupp imorgon " som är om typ 5 min". Alla barn var så gulliga. 6-8 månader bebisar. So cute!


Kommentarer
Postat av: johanna

vem har gift sig??? är ju jättenyfiken!

2008-11-26 @ 11:09:44
Postat av: Jenny

jaaa.. för böveln, tell us!

2008-12-01 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0