Innan läggdags

Jag är så trött. Ja, jag borde väl gå och lägga mig istället för att sitta här..men men...
Jag har i två dagar varit i huvudstaden på T4-kurs. Att sitta och glo framför en dator gör att man blir helt seg i skallen. Var intressant ställvis men det mesta kunde jag redan. Igår kom jag även nästan en timme försent till kursen..mkt pinsamt. Man kan verkligen inte lita på pendeltågen. Det var elfel så inga tåg kom till och från Stockholm. Fick ta buss..sen tunnelbana och sedan buss igen för att komma fram. Jag gick ju på stresskurs i lördags och när jag blev stressad över situationen så tänkte jag bara "det är inget jag kan göra. Jag får gilla läget helt enkelt" Då blev jag lugn.
En kille/man på kursen sa att han kände igen mig och efter att försökt kartlägga varandra så kom vi fram till att hans fru jobbade som tandläkare på en av praktikplatsera som jag hade i Örebro.
Anna, kommer du ihåg Sally  "tror jag hon kallades så "Salome"" som slutade på Wivallius i våras? Det var hennes man jag träffade på!

Idag fyller min mamma 50 år! GRATTIS mor! På grund över att min moster gick bort så blir det ingen fest just nu.

Något lite kul nu då kanske. Igår ringde en kvinna från fritidsresor Fred och undrade om han vill köpa biljetter till premium class på planet. Kostade 900 per skalle.
Premium Class på TUI fly: Separat incheckning, 15 kg extra bagagevikt (inkl en golfbag utan kostnad), tillgång till lounge på flygplatsen vid utresan, bättre benutrymme ombord, välkomstdrink, trerätters måltid med två varmrätter att välja mellan samt fria drinkar inte champagne). Bokas samtidigt som resan. Kan inte bokas till barn under 2 år.

Antal dagar till resan:
13..hihi!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaha...höll han i kursen eller?

Har inte träffat honom själv, men min mamma jobbade med honom förrut. Han är tydligen mycket trevlig och glad..

Ha det så bra på resan! KRAM

2008-11-20 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0