"Jobb" helg

Helgen gick allt för snabbt, som vanligt :) Har varit riktigt lugnt.

Fredagskväll: Ja, vad hände då egentligen? När jag kom hem från jobbet så städade jag. Vi åt pizza och Fred gick till Roy och spelade lite gitarr. Jag tränade och kollade på tv samtidigt.

Lördag: Gick och tränade core kl 10. Efter coren cyklade jag en mil på träningscykeln. Jag och Fred åkte till Willys och storhandlade. Skönt att ha det gjort. Efter det åkte vi till Freds farmor och fikade. Vid 18 fick jag ett ryck och började rengöra taket i badrummet. Det finns en ventilationsutgång i badrummet så massa skit satte sig helt enkelt på väggarna, i fogarna,  och det syntes speciellt i taket. efter att ha skrubbat badrummet från tak till golv så skulle jag börja måla men vi hittade inte penslarna. Suck. 

Söndag: Jag väcktes av min syster vid 10:30. Stressade Fred lite till att åka och köpa penslar så vi åkte till kvantum. Vi köpte även en ny fräsh duschtjohejsan, munstycke och slang kanske det heter. Jag målade en gång. " Fred som tror han är expert på att måla kom och kollade till mig lite då och då". Gick till farmor och fikade med syrran,farmor och pappa. Gick till Kvantum och köpte ett nytt duschdraperi och en ny hylla att ha i badrummet. Gick ner i källaren och cyklade en mil. Jag och fred lagade mat tillsammans. Jag målade en andra gång. Skrubbade lite till. Gick till friskis och skrubbade lite till och satte upp hyllan och draperiet. Fred fick montera "duschen". sen var jag helt slut och somnade.

Ja, det var min helg. Orkade ni verkligen läsa?

Lite bilder från uppfrächningen:
Skrubbade och skrubbade. Ja, jag stod i en bikini.
 sista penseldragen!
 Nytt duschmunstycke "och slang" ,hylla och duschdraperi. Är så mkt fräschare nu! Behöver inte skämmas för misärbadrummet längre! JIPPIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0