Måndagmorgon

Jaha, nu är det måndag igen. Skulle verkligen vilja ligga hemma i sängen idag. Har inte fått sova ut något i helgen.

Helgen:

Fredag:
Hade min lediga dag från ftv då chefen från konsum ringe rkl 9.20 och väcker mig och frågar om jag kan jobba. Lite extra pengar är ju inte fel så jag jobbade 12-21.15. Gick som en dans. Innan jag gick och jobbade så hann jag även städa och diska.

Lördag: Gick på core kl 10. Jag och Fred åkte till biltema för att köpa domkraft Är det rätt ord?. Man måster ju byta däck. Sedan begav vi oss till Freds farmor för att byta däck. Det gick åt skogen. Rost, en däckbytares värsta mardröm. Efter detta misslyckande så åkte vi till kyrkogården för att tända ljus. Var riktigt kyligt men mysigt med alla ljus samt att det var helt stjärnklart. I församlingshemmet bjöds det på fika. Var riktigt trevligt. På kvällen var jag, Fred och Roy hos Jens och Helene.

Söndag: Tvättade 9-12.30. Det blev 6 maskiner. När jag bäddat nytt och vikt all tvätt så åkte vi till Willys för att handla. Passade på att slänga glas och konserver igår också. Lagade lasagne och blev så j-la mätt! Jag gillar inte den känslan. Mådde illa. Men det var en riktigt god lasagne kan jag lova. Jag gick också på friskis trots otrolig mättnadskänsla. Det är inte något jag rekommenderar. Vi gick och la oss vid 21 igår också. Lite smått trötta ja.

Måste på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0