Nätverksmöte med mera

Jobbade bara till 14 idag och sen åkte jag och Mary-Ann "den andra hygienisten på jobbet" till farsta för nätverksmöte. Var kul att träffa andra tandhygienister. Vi fikade och en kvinna från LM "tandstenshandinstruments märke" och gick igenom sortimentet. Visade även hur man ska slipa maskinellt. Vi har en slip på jobbet men har inte vågat använda den, men nu ska det bli ändring på det! Nu tycker ni väl att jag är knäpp men att hålla i ett nytt instrument som är vasst är något av det härligaste som finns! Har inte upplevet så skarpa instrument tidigare! vi diskuterade även debitering. Det är ju bra att alla gör likadant så att det är samma priser överallt. Kliniken i farsta är även nybyggd. Allt var nytt och fräscht. Jag vill också ha så fint! Vi ska börja renovera lite på jobbet, hoppas att det blir lika fint.

Igår fick jag en lönespec från konsum, jobbade ju där en gång i oktober. De hade varit schyssta och slagit ihop semsterersättningen med lönen. Japp, 6400 extra på kontot är inte fel!

Dagar kvar till resan: 19 dagar! Det närmar sig!

 Nu ska det slipas instrument!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0