Sammanfattning av dagen

Jobb: 7.30-17.15. Hade intressanta patienter idag. Lärde mig mkt!

Mat: Fred lagade hemmalagade tunnbrödsrullar.

Träning: Medelpass på friskis. 1 mil på träningscykeln. 1000 situps.

Några tankar som har åkt runt i skallen:
Man ska vara glad för varje dag. Man vet inte hur fort det kan försvinna. Inte irritera sig på småsaker, livet är för kort för att vara missnöjd. Tankar runt släkten, de är fina, båda sidorna. Snart åker vi till Mauritius! Vad ska jag bjuda på för efterätt på lördag, några tips?

Nedräkning till resan: 21 dagar kvar " 2:a december". Räknade jag rätt?

              Cheescake kanske?                                                        Eller kanske kladdkaka?

 Paj är ju inte heller fel. Ahh, jag har verkligen ingen aning!

Nu måååste jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0