Alla goda ting är 3..


Tre saker jag går igång på:

Träning, dansvänlig musik, Tulle

Tre saker jag inte kan vara utan:
Träning, familjen, vänner

Tre saker jag ångrar:
Att jag var tjurig idag, att jag handlat för mkt från hm, att jag inte sparar mer.

Tre saker som gör mig glad:
Choklad, sommar, träning.


Tre saker som gör mig arg:
Folk som bara snackar skit om andra och inte gör något åt sitt eget liv, översittare, opålitliga människor.

Tre människor jag beundrar:
Johanna: Som vågade flytta upp till Norrland och började ett helt nytt liv, Jenny : som är smart och ambitiös, Freds kusin Åsa: som har haft det väldigt tufft men visat att hon kan komma tillbaka.


Tre saker jag skulle vilja göra:

Åka på semester, flytta till ett hus/radhus och få en stor garderob. 


Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
Paprika, pasta och vatten.


Tre TV-program jag ser:
Grey's anatomy, Desperate housewives, färjan.


Tre saker jag har med mig i livet:
Familj, vänner och en utbildning.


Tre saker på önskelistan:

En walkincloset, körkort, solsken.


Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Maddes, Jempas, Annas


Tre bloggar jag utmanar:

Madde, Jennifer, Jompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0