En lördag med Betnér

Helgen var lugn. Ovanligt va? I fredagskväll blev det lugnt med lite kortspel. Sen i lördags så gick jag och tränade Core på morgonen. Det är verkligen skönt att träna tidigt på dagen tycker jag. Att ha gjort det och kunna ägna sig åt annat. Micke fyllde år i onsdags så i lördags var det lite ferre. Magnus Betnér och två okända komiker var här i Nynäs så vi gick och såg dem. Det var roligt. Det var dock för mkt folk och för lite luft så jag blev illamående och svimmfärdig. Vi stod under hela Betners nummer, som var 1 timme men efter en halvtimme var jag tvungen att gå ut och få luft. Det var lite tråkigt att jag int emådde bra men det var ändå en bra kväll tycker jag. Igår var det riktigt skitväder så vi åkte och storhandlade och sen var vi inne hela dagen. Det kan vara skönt det också ibland. När jag gick på friskis igår kväll så blev jag helt blöt om fötterna och det var ju inte så att jag hade tänkt efter och tagit med mig strumpor.

Jobbet flöt på bra idag. Hade lite funderingar kring debitering och recall "besöksintervaller" och det var skönt att få höra att jag gjort och tänkt rätt av chefen.

Dagen i korthet:

Jobb:
7.15-17.15

Middag: Spagetti och köttfässås. det var Fred som kokade ihop middagen idag. Det är skönt att inte stressa hem till det.  

Träning: Medelpass på friskis. 30 min träning av mage rygg med hjälp av träningsdvd. 500 situps. Ja, jag älskar och träna. Hur kunde jag vara så slö förut?  Jag började ju träna för bara ett år sen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0